logo-power-yoga-mindfulness-center

logo-power-yoga-mindfulness-center

bokszaktraining

Bokszaktraining is een van de meest effectieve manieren om vet te verbranden, spieren op te bouwen en natuurlijk je conditie te verbeteren. De training op de bokszak is geschikt voor iedereen die lekker wil sporten: jong en oud, man en vrouw. Net als bij iedere sport is ook bij de bokszakstraining de warming up heel belangrijk. Na deze uitgebreide warming up ben je helemaal klaar om te beginnen met de bokszaktraining.

Wij geven bokszaktraining per twee personen aan een bokszak. Terwijl de ene persoon bezig is met stoten en trappen houdt de ander de bokszak tegen. Je zult merken dat je veel effectiever traint als je de oefeningen met iemand afwisselt en zo tussendoor je rustmomenten pakt. Ook kun je elkaar stimuleren en wijzen op mogelijke aanpassingen in de techniek.

Na de bokszaktraining is een goede cooling down weer erg belangrijk. Schud al je spieren goed los en rek en strek je arm-, been- en buikspieren.

Met twee tot drie keer per week een intensieve bokszaktraining zul je heel snel merken dat je conditie vooruitgaat, dat je vet verbrandt en meer spiermassa ontwikkelt. Het draagt bij aan je weerbaarheid en vergroot je kracht en coördinatie. Kortom: een effectieve all round training!

Volg ons hier:

FacebookLinkedin